×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 94 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹، پیمان قربانی شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه با اعلام این خبر گفت: نیروهای برون و درون سازمانی مدیریت بحران، آتش نشانی، هلال احمر، نیروهای انتظامی وكلانتری های سطح محدوده ،گشت ها واكیپ های ویژه درستاد مدیریت بحران درشب چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل هستند.
همچنین نیروهای خدمات شهری، واحدهای ۱۳۷،گشت های انضباط شهری و اجتماعی در نواحی امروز  به منظور رفاه حال شهروندان وامنیت محلات از ابتدای مراسم تا پاکسازی زوائد شهری ناشی از آتش سوزی های احتمالی در خیابان ها و معابر منطقه به منظور پاکسازی و آراستگی شهر مستقر می شوند.
قربانی با اشاره به جمع آوری مواد اشتعال زا از معابر سطح منطقه خاطرنشان کرد: در همین راستا  عملیات جمع آوری مخزن های پلاستیكی و تخلیه زباله از همه مخازن و قطعات بریده شده درختان، شاخه های خشک شده، لاستیک های کهنه و فرسوده که امکان سوختن و تشدید حوادث را دارند  از روز گذشته آغاز شده و ادامه دارد.
رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه در تشریح سایر اقدامات اجرایی درطرح آماده باش ستاد مدیریت بحران در این روز افزود: در همین خصوص به تشكیل حداقل دوگروه دوام با فرماندهان و نمایندگان ارگان های برون سازمانی درهرمحله جهت دسترسی هرچه بیشتر به اطفای حریق مستقر می شوند.
به گفته وی اكیپ ها وگشت های موتوری نامحسوس درمحلات، بطوركامل از وضعیت كوچه،خیابان وبوستان های سطح محدوده منطقه آگاه وسریعا نسبت به جمع آوری وپاكسازی ادوات ولوازم ووسایل پرخطر وآسیب زا اقدام خواهند کرد وراهكارهای پیشگیرانه مناسب را با هماهنگی سایر گروه های امدادی وخدمات رسان به منظور جلوگیری از وقوع حوادث غیر مترقبه به کار می گیرند.
این مسئول در پایان به اطلاع رسانی درخصوص رعایت ایمنی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری از طریق نصب بنر در سطح منطقه و توزیع پوسترهای آموزشی، کتابچه ها و بروشورهای اطلاع رسانی در مدارس مجری طرح شهردار مدرسه و برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس و سراهای محلات اشاره کرد.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.