×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

کلهری با اشاره به وقوع زلزله گفت: تهران بر روی گسلهای متعددی قرار گرفته و زلزله در کمین آن است. در زلزله ۱۹ اردیبهشت ماه پس از وقوع زلزله و در هنگام پس لرزه ها، تمامی بوستانهای سطح محدوده برای استفاده شهروندان باز شد و خدمات دهی سرویسهای بهداشتی فعال و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به برگزاری جلسه ستادمدیریت بحران گفت: ستاد مدیریت بحران به صورت مجازی تشکیل جلسه داد و هماهنگی لازم با همه عوامل موثر و مرتبط صورت گرفت تا خدمات دهی به شهروندان عزیز با خدشه و صدمه ای روبرو نباشد. پس از آن نیز ارزیابی سریع از میزان صدمات، خسارات و جراحات احتمالی در سطح محدوده صورت گرفت که خوشبختانه با تلفات، جراحت و آسیبی در این منطقه روبرو نبودیم.

کلهری با تاکید بر نوسازی بافت فرسوده گفت: پیش بینی ها حکایت از آن دارد که در صورت وقوع زلزله به دلیل تراکم بالای جمعیت و فرسودگی بافت مسکونی، خطر زیادی این منازل و شهروندان این منطقه را تهدید می کند که لازم است علاوه بر نوسازی بافت فرسوده بر مقاوم سازی همه ابنیه و منازل تاکید و مقاوم سازی ساختمانهای اداری نیز در دستور کار قرار گیرد.

شهردار منطقه ۱۷ از اجرای دوره های آموزشی مهارتهای حفظ جان خبر داد و افزود: همچون سنوات قبل آموزش های امداد،تخلیه امن و جلوگیری از مخاطرات زلزله در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و در آینده نزدیک، آموزش مهارتهای حفظ جان و کاهش خسارات زلزله به صورت حضوری برای شهروندان در قالب گروه های خاص آغاز شده و با عادی شدن شرایط و با رعایت فاصله اجتماعی این امر محقق خواهد شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.