×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 95 خبر

بر اساس این گزارش، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با تاکید بر ضرورت نظارت دیجیتالی و احراز هویت مشتریان در بانکداری دیجیتال افزود: برای اجرای فاز اول بانکداری دیجیتال در گام اول ضرورت دارد برای مشتریانی که یک بار احراز هویت شده اند، امکان افتتاح حساب در بستر اینترنت بانک ایجادو زمینه ارائه برخی خدمات ویژه به مشتریان قبل از ورود به شعبه از جمله ارائه فرم های عملیات بانکی به منظور تکمیل آن ها و کوتاه تر شدن فرآیندهای عملیات بانکی، فراهم شود.
بخشی زاده با بیان این که در آینده ای نزدیک، فرم های عملیات بانکی بر روی سامانه موبایلی «دیبا» بارگذاری خواهند شد گفت: با فراهم کردن این امکان ،کاربر شعبه با دریافت کد پیگیری مشتری به تمامی درخواست های مشتری بدون نیاز به تکمیل مجدد فرم دسترسی خواهد داشت که از این طریق صرفه جویی در زمان و میزان بهره وری افزایش می یابد.
وی حرکت از بانکداری الکترونیک به سمت بانکداری دیجیتال را زمینه ساز تقویت و توسعه تمامی ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک دانست و گفت: اجرای بانکداری دیجیتال بر دو عامل هزینه و قیمت تمام‌شده ارائه خدمت تاثیرگذار است و با کاهش چشمگیر قیمت تمام شده خدمت و افزایش درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی، زمینه کسب سهم سود بیشتری برای بانک فراهم می شود.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.