×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، عباس فخارمنش گفت: لایروبی مکانیکی کانال سرپوشیده و زیرگذر بزرگراه همت – شریعتی در انتهای مسیل زرگنده در محدوده زیر بزرگراه همت ( تقاطع همت – شریعتی ) در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه این عملیات از نهم شهریورماه به مدت ۲۲ روز در محدوده مذکور اجرا می شود، افزود: از آنجایی که در فصل بارندگی با توجه به غیر مسطح بودن بستر کانال مقداری زیادی شن و ماسه و لجن در سرتاسر کانال جمع آوری و رسوب می کند این عملیات به منظور جلوگیری از احتمال آبگرفتگی بزرگراه و پاکیزگی محیط زیست و جلوگیری از استشمام بوی تعفن ناشی از لجن انجام می شود.
فخارمنش با بیان اینکه این کانال در سال نیاز به لایروبی دستی و مکانیکی دارد تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و نزدیک شدن به فصل بارندگی لایروبی مکانیکی این کانال یک یا دو سال در سال اجرا می شود.
وی ادامه داد: ماشین آلات سنگین مانند: دستگاه لودر، کامیون، مایلر و بابکت از جمله وسایل مورد استفاده در این عملیات است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ اظهار داشت: جنس دیواره، بستر و سقف کانال زیرگذر بزرگراه همت – شریعتی بتنی است، طول آن۶۰۰ متر، عرض آن ۸-۶ متر و ارتفاع کانال ۴ متر است.
فخارمنش اذعان کرد: شن و ماسه و لجن استحصالی از داخل کانال زیرگذر بزرگراه همت – شریعتی توسط کامیون ها به مراکز مجاز تخلیه ، حمل می شود.
 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.