×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به گزارش خط اقتصادی ،  شعبه مجازی سپهر (شمس) بانک صادرات ایران با عنوان سامانه پیشخوان مجازی خدمات الکترونیکی این بانک در ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ همزمان با شصت و نهمین سالروز تاسیس بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد و تاکنون به ۴۵ هزار درخواست برای بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری بانک پاسخ داده شده است.

سامانه شمس بانک صادرات ایران هم‌جهت با رویکرد بانک برای تحول دیجیتال و راه‌اندازی شعب جدید و متناسب با نیازهای قرن پانزدهمی مشتریان، بخشی از وظایف ارائه خدمات غیرحضوری و برخط را به عهده دارد و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه به روزترین خدمات بانکی و مالی را ادامه خواهد داد. این سامانه با مزیت کاربری آسان، سرعت و امنیت بالا، خدمات نوین بانکداری الکترونیکی را به مشتریان، از طریق اینترنت و به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌کند و ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رفت‌وآمد، آسودگی خاطر را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

طی مدت فعالیت این سامانه، «افتتاح حساب»، «استفاده از خدمات الکترونیک کارت و همراه بانک»، «رفع سوء‌اثر چک»، «وام ازدواج و تهیه جهیزیه»، «فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات» در کنار «درخواست اینترنتی تسهیلات و تعهدات»، «دریافت دسته‌ چک»، و «ثبت‌نام در سامانه درخواست تعویق اقساط تسهیلات»، «پرداخت وام اقشار ویژه»، «درخواست برای کارت اعتباری همیاران سپهر» و «وام اشتغالزایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی» از جمله خدماتی هستند که از طریق این سامانه به مشتریان ارائه شده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.