×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقبال درخشان فعالان صنعت و معدن از غرفه شرکت گهرزمین در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی

به گزارش خبرنگار  خط اقتصادی ، این شرکت با تمرکز بر تحقیق و توسعه، بهبود فناوری‌ها و افزایش کیفیت و کارایی فرآیندهای معدنی را هدف قرار داده است. استفاده از نوار نقاله، توسعه سیستم‌های انتقال، و نوآوری‌های دیگر، تلاش‌های پیشگامانه این شرکت در حوزه معدن را نشان می‌دهد.

در این رویداد بزرگ که با مشارکت فعال شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین بر پا شده است؛ سخنرانان مدعو، مدیران ارشد صنایع‌معدنی کشور و متخصصان علمی و دانشگاهی چشم‌اندازهای آینده صنایع‌معدنی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

گفتنی است شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین با ذخیره‌ای بیش از ۶۵۰میلیون تن سنگ‌آهن یکی از بزرگترین معادن روباز کشور به شمار می‌رود که از ابتدای عمر معدن تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۶۶۰میلیون تن باطله‌برداری در معدن انجام گرفته است.

همچنین میزان استخراج ماده‌معدنی در این بازه زمانی حدود ۱۳۵میلیون تن سنگ‌آهن استخراجی است. این در حالی است که ماموریت اصلی شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین مشارکت فعال در توسعه پایدار زنجیره ارزش محصولات معدنی‌وصنعتی است که تولید ۲۰میلیون تن سنگ‌آهن، ۸میلیون تن کنسانتره، ۷میلیون تن گندله، ۱٫۷ میلیون تن آهن‌اسفنجی و ۱٫۵ میلیون تن فولاد از جمله اهداف کلیدی مهم این مجموعه معدنی‌وصنعتی به شمار می‌رود که قطعا دستیابی به این اهداف دور از دسترس نخواهد بود.

شرکت گهرزمین با برپایی غرفه در این نمایشگاه، با هدف جذب بازارهای جدید، تبادل دانش و ارائه تجهیزات موردنیاز به استقبال گسترده بازدیدکنندگان و فعالان این صنعت قرار گرفته است.

این دوره از نمایشگاه که از  ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز شده است؛ تا سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و فعالان و متولیان این بخش با حضور در پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی به ارائه آخرین دستاوردها و یافته‌های خود در بخش معدن و صنایع‌معدنی خواهند پرداخت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.