×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدي صالحي شهردار منطقه ۲ با اشاره به اهميت جايگاه سلامت به عنوان حقوق اساسي شهروندان و ضرورت تقویت اگاهی و مهارت آنها در شیوه های سبک زندگی سالم گفت: درهمین راستا مدیریت شهری منطقه همزمان با هفته ملی سلامت ، ويژه برنامه هاي متنوعی با شعار”سلامت براي همه با پزشكي خانواده – حال خوب زندگي” پیش بینی و اجرا می کند.
وی به استقرار پرديس سيارسلامت در نقاط پرتردد، با رویکرد ارائه خدمات آموزشی و سلامت محور اشاره کرد و گفت: پردیس سیارسلامت ، در قالب یک گروه آموزشی متخصص و هنری در نقاط پیش بینی شده مستقر و علاوه بر ارائه خدمات در حوزه سلامت عمومی همچون ویزیت و مشاوره، با بهره گیری از طرفیت هنر ، آموزش های متناسب با سبك زندگي سالم، خود مراقبتي و …با هدف ارتقای سواد سلامت ارائه می شود.
به گفته صالحی، اجرای “زنگ تحرك سلامت” در بوستان هاي منطقه، پویش اهدای خون ،کمپین آموزشی و اطلاع رسانی حال خوب ، جشنواره سیب و برگزاري “جشنواره املت ويژه كودكان اتيسم” در بوستان نهج البلاغه، از ديگر برنامه هاي مورد پيش بيني در هفته سلامت است.
شهردارمنطقه ۲ در ادامه از نشست هم انديشي خيرين سلامت شهر تهران خبرداد و گفت: با توجه به نقش مهم خیرین در تامین و ارتقای سطح سلامت جامعه ،اين نشست باهدف هم افزايي و استفاده بهینه از ظرفیت ها و همچنین تقديراز اقدامات خيرين سلامت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برنامه ها به نحوي پيش بيني شد تا امكان بهره مندي تمامي اقشار جامعه و به طور ويژه گروه هاي خاص از خدمات سلامت فراهم شود ،افزود: این برنامه ها با مشارکت گروه هاي مردمي، خيرين حوزه سلامت، كانون هاي اجتماع محور و خانه هاي سلامت محلات و… در فضاهاي فرهنگي و آموزشي منطقه اجرا می شود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.