×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومي سايپايدك، سعید تخته‌چیان گفت: مجموعه سايپايدك در زمينه بهبود شاخص‌هاي رضايت مشتري پيشرفت‌هاي قابل توجهی داشته و طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، ضمن استمرار روند رو به رشد در سال گذشته، در بهمن ماه ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال ۹۸ بالاترين ميزان رشد امتياز رضایت مشتريان را کسب كرده است.

تخته‌چیان ادامه داد: شرکت سایپا یدک در سال ۹۹ با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌هاي مهمي در اين مسير بردارد و در آخرین دوره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهي به بهمن ماه ۹۹، موفق شد نسبت به نتايج پاییز همان سال، به میزان ۳ درصد رضایتمندی مشتریان را افزايش دهد و بالاترین نمره رضایت مشتري نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن را كسب کند.

لازم به ذکر است سايپايدك موفق شد در چند دوره متوالي ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، بيشترين ميزان رشد رضايت مشتري را در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش به دست آورد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.