×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت: این قانون با تلاش و مساعی ارزشمند نمایندگان مجلس دهم به نتیجه رسید که باعث ارتقای جایگاه این سازمان شد که به تبع آن مسئولیت و وظایف استاندارد در کشور افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سازمان استاندارد یک مجموعه فرابخشی و حاکمیتی و نظارتی است خواستار همکاری نمایندگان این دوره برای ارتقای سطح کیفیت و سلامتی در جامعه شد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، تصویب آندسته از قوانین که در تعارض با قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد است را چالشی برای این سازمان برشمرد.

پیروزبخت با اشاره به وجود فراکسیون کیفیت و استاندارد در مجلس قبل گفت: با توجه به فراگیری موضوع استاندارد و کیفیت در تمامی کمیسیون های مجلس، تشکیل مجدد فراکسیون کیفیت و استاندارد ضرورت دارد.

وی به تشریح وظایف و اختیارات سازمان ملی استاندارد ایران پرداخت و گفت: هر کمکی که به سازمان ملی استاندارد ایران شود، اثرات آن به کل کشور برمی گردد.

در این دیدار که نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند با اشاره به  اهمیت استاندارد ابراز داشتند: تقویت استاندارد در استان یزد که چهارمین قطب صنعتی کشور محسوب می شود ضروری است.

این نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ، توسعه صادرات محصولات با کیفیت و استاندارد را ضروری دانسته و اظهار داشتند: آماده همکاری برای رفع خلاء های قانونی استاندارد در مجلس جدید هستیم .

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.