×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامي در اين مراسم اظهار داشت: يکي از هدف هاي اصلي اين بانک ، ترويج سنت قرض الحسنه در کشور است كه اين امر تنها با استقبال مشتريان ميسر خواهد شد.
وی افزود: بانک مهر ایران با همراهی و همدلی هموطنان عزيز و اعتقاد زيادي که به قرض الحسنه دارند، مي تواند با تخصيص بهتر منابع در سطح جامعه خدمات رساني نمايد و قطعا قدم هاي بلندي در راستاي کمک به اقتصاد كشور در عرصه هاي مختلف بردارد.
عضو هیات مدیره بانک مهر ایران اظهار داشت: عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان مطلوب ارزيابي مي شود و تا پايان سال انتظار مي رود به هدف هاي تعيين شده از جهت جذب منابع و وصول مطالبات دست يابد و با پتانسيل بسيار بالايي که از لحاظ نقدينگي در بين كلان شهر ها دارد مي توانيم سهم بيشتري از بازار را تصاحب و به تعداد بالاتري از مردم كشورمان خدمات بانكداري اسلامي ارائه كنيم.
در پایان مراسم، اسفندیاری مدیر شعب استان اصفهان با ارائه ي گزارشي از عملکرد شعبه غدير، بيان داشت: از تمام پتانسيل هاي موجود به منظور خدمات رساني با کيفيت بالا و جلب رضايتمندي بيشتر مشتريان استفاده خواهيم کرد.
شایان ذکر است، در این مراسم، مجید وکیل مشاور مديرعامل و رئيس اداره کل حوزه مديريت، منصور فرجي رئيس اداره کل توسعه سرمايه انساني ، اكبر تركيان رئيس اداره كل حسابداري و بودجه نيز حضور داشتند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.