×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

این نشریه با مطالبی در مورد مهم‌ترین چالش‌های صنعت بانکداری و پرداخت در سال جاری، تاثیر کرونا بر کسب و کارها و الزامات بنگاه‌ها و بانک‌ها در شرایط جدید و عملکرد شرکت‌های پرداخت در سال گذشته، به صورت PDF آماده انتشار است.
در پرونده ویژه ماهنامه بانکداری الکترونیک، تعدادی از مدیران، فعالان و متخصصان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی، با شرکت در نظرسنجی این نشریه، از مهم‌ترین چالش‌های صنعت در سال جاری و راهکارهای آن گفته‌اند.
در این شماره همچنین گزارش کاملی از سمینارها و نشست‌های جانبی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) منتشر شده است. گفت‌وگو با سید احمد طاهری بهبهانی، یکی از برگزیدگان جشنواره چهره‌‌های ماندگار و شخصت‌های تاثیرگذار در صنعت بانکداری و پرداخت، از دیگر مطالب این شماره ماهنامه است.
«رونمایی با طعم کرونا»، «چالش تسویه برای پرداخت‌یاران»، «تاثیر کرونا بر تسریع روند انتقال دیجیتال»، «رونق کسب و کارها در ۶ ماهه دوم سال ۹۹»، «فرصت کرونا برای بانک‌ها»، «افزایش قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ»، «آلارم حذف کسب و کارها» و «فورک؛ انشعاب بلاک‌چینی»، از جمله مطالب جدیدترین شماره ماهنامه بانکداری الکترونیک است.
مرکز فابا تصمیم دارد به منظور رعایت اصول بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، نسخه چاپ‌شده ماهنامه بانکداری الکترونیک را در شرایط مناسب‌تری در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.