×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، وجود کاربري هاي خاص در محدوده خيابان تبريزيان از جمله ورودي مترو ميرداماد، برج تجاري و اداري رز و پمپ بنزين و همچنين در نظر گيري دو خط تاکسي سبب شده بود خط عبور کندرو شرق به غرب در خيابان ميرداماد در محدوده خيابان تبريزيان با کندي حرکت و بعضاً مسدود شدن خط عبور و توقف هاي زياد مواجه باشد. بدين منظور پس از انجام بازديد هاي ميداني توسط کارشناسان و برداشت موانع و معارض و همچنين تهيه نقشه وضع موجود توسط گروه نقشه برداري، مطالعه و در خصوص اعمال تغييرات مورد نظر صورت پذيرفت.
شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز مناطق نقش به سزایی در ایجاد امنیت و آسایش شهروندان به ویژه عابرین پیاده دارد و تا حد زیادی از وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری می‌کند.
برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز، توسط متخصصین و کارشناسان ترافیکی این منطقه به طور مستمر از معابر و خیابان‌های مناطق بازدید می‌کنند و با شناسایی این نقاط، طرح‌های اصلاحی مورد نیازشان را اجرا می کنند
این اقدام با هدف فراهم آوردن زمینه حمل و نقل آسان و افزایش ضریب ایمنی عابرین پیاده صورت گرفته و بدون شک با اجرای این طرح ها آمار تصادفات در این محدوده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
همچنین در راستای مناسب سازی مسیر تردد عابرین پیاده، معابر منتهی به مساجد و تکایا از جمله: مسجد الغدیر و … و معابر میرداماد، سهیل تبریزیان و …. مرمت و لکه گیری شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.