×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مهدی کرمی مشاور شهردار و رئیس حراست کل شهرداری، سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، سیدعلی‌مفاخریان شهردار منطقه ۹ ، علی حیدری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، علی‌فلاح‌نژاد مدیر حراست دفتر مرکزی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، هادی ملکی مدیرحراست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و حسین مهاجر مدیر اداره‌ساماندهی‌آسیب‌دیدگان‌اجتماعی شب گذشته از گرمخانه منطقه ۹ بازدید داشتند و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز و تجهیز و توسعه این گرمخانه قرار گرفتند .

کرمی پس از ارائه گزارش از سوی مسئولان گرمخانه و مدیران شهری منطقه۹، ضمن قدردانی از زحمات مدیریت این گرمخانه و همچنین سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی بر لزوم توانمندسازی آقایانی که در این مکان حضور دارند تاکید کرد و افزود: این امر از طریق برگزاری مجموعه کلاس‌های آموزشی وحضور افرادی که حس مشارکت اجتماعی دارند، میسر می شود.

مهدی کرمی در جریان این بازدید به گفت‌و‌گو با تعدادی از آقایان حاضر در این مرکز پرداخت. گفتنی است گرمخانه ظرفیت پذیرش ۱۵۰ مددجو را دارد و در منطقه ۹ شهرداری واقع شده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.