×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در بازدید از بیمارستان امام موسی کاظم (ع ) ماهشهر و حضور در اورژانس و بخش های مختلف بیمارستان و نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مراجعین با پرسنل و بیماران و همراهان گفتگو کرد.

دکتر ولی منش ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامت و بررسی مشکلات و رفع کمبودهای احتمالی بیمارستان افزود: پرسنل اعم از پزشک و پرستار و نیروهای پشتیبانی همه با فداکاری و جانفشانی درحال خدمت رسانی  هستند و نیاز به روحیه دارند.

وی اظهار داشت: بیمارستان امام موسی کاظم باتمام ظرفیت و امکانات در اختیار بیماران کووید قرارگرفته است و هیچ تخت خالی در این بیمارستان وجود ندارد.

دکتر ولی منش بیان داشت: در حال حاضر ۹۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند و باتوجه به پیک بیماری و سیل  مراجعات بیماران و بمنظور پاسخگویی و تامین سلامت مردم در حال افزایش تخت های بستری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت استاندارد اورژانس بیمارستان امام موسی کاظم ماهشهر ۱۰ تخت است که به ۲۱ تخت افزایش داده شده و باتوجه به اینکه  تمام بخش های بیمارستان مملو از بیمار است و حتی یک تخت خالی وجود ندارد در حال تجهیز درمانگاههای سرپایی بمنظور  پذیرش و بستری بیماران کرونایی هستیم.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان خوزستان وضعیت بیمارستان ها را بسیار بحرانی ذکر کرد و از مردم عاجزانه درخواست کرد شیونامه های بهداشتی را رعایت کنند و از دورهمی ها و تجمعات پرهیز نمایند.

دکتر ولی منش در حاشیه  بازدید از بخش های مختلف بیمارستان بر تلاش و اهتمام جدی و خدمت رسانی مطلوب به مردم و  تجهیز بیمارستان و رفع کمبودها و تهیه مخزن اکسیژن برای تامین اکسیژن مورد نیاز بخش ها  تاکید و ضمن موافقت با خردی مخزن اکسیژن با توجه به ضرورت تامین اکسیژن پایدار، خواستار  تسریع و تعجیل در این امر شد.

گفتنی است در این بازدید میدانی  دکتررفعتی رییس بیمارستان امام موسی کاظم ماهشهر ضمن همراهی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان به ارایه آمار عملکرد و تشریح وضعیت موجود پرداخت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.