×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی، بانک ایران زمین نیز مانند بانک‌های برتر جهان، در راستای جلب رضایت و جذب مشتریان جدید، به راه‌اندازی محصولات و ارائه خدمات غیرحضوری پرداخته است. به همین منظور از ظرفیت‌های فناوری استفاده کرده و با بهره‌گیری از نیروی متخصص و کارآمد و بهره‌گیری از زیرساخت‌های دیجیتال، به ارزش‌آفرینی می‌پردازد.
مسیر بانک ایران زمین در حوزه بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به اهداف عالی و سودآوری به مشتریان همچنان تداوم دارد و مدیریت این بانک طرح گام به گام توسعه را به درستی در دیگر بخش‌های این بانک به اجرا در می‌آورد.
اولویت بانک ایران زمین، ایجاد ارتباط صمیمانه با مشتریان است. توجه ویژه‌ای به نوع برخورد کارکنان با مشتریان داشته و آموزش‌های لازم را برای کارکنان خود به انجام می‌رساند. این بانک در سال جاری برای افزایش درآمد و بهینه‌سازی مسیر توسعه‌ای خود، استفاده از مدیران جوان و توانمند را در دستور کار قرار داد.
بانک ایران زمین برای خلق ارزش‌افزوده برای مشتریان، از تمامی اجزای یک اکوسیستم استفاده می‌کند. از پلتفرم، زیرساخت، کسب و کار دیجیتال، زیرساخت داده گرفته تا باشگاه مشتریان و مرکز تماس دیجیتال. علاوه بر این، سرویس “بلیت امنیتی” را برای افزایش امنیت کاربران و سرویس‌های مناسب جهت جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز ارائه می‌دهد.
قانون مداری رویکرد دیگر بانک ایران زمین است و در این راستا تسهیلات خود را به شکل منصفانه و عدالت‌محور ارائه می‌دهد. با ارزیابی دقیق و رعایت مقررات اعتباری، تسهیلات مناسبی را برای مشتریان فراهم می‌کند. به این ترتیب، فرایند پرداخت تسهیلات با عدالت و بدون تبعیض صورت می‌گیرد.
بانک ایران زمین با توسعه خدمات آنلاین و دیجیتالی، دسترسی به خدمات بانکی را در سراسر کشور برای کسب و کارهای خرد و تولید داخلی آسان‌تر می‌کند. بانک ایران زمین از آغاز فعالیت در نظام بانکداری وارد عرصه بانکداری الکترونیک گردید و هم‌اکنون با به‌روز کردن و ارائه خدمات نوین از جمله همراه بانک یکی از جدیدترین پلتفرم‌ها را در مسیر ارائه خدمات جدید و فناور به مردم عرضه کرده است.
بانک ایران زمین با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان ازانجام عملیات بانکی، کاهش میزان مراجعه حضوری به شعب و در نهایت صرفه جویی در وقت و انرژی سیستم همراه بانک خود را تحت عنوان فراز راه‌اندازی کرده است. همراه بانک جدید بانک ایران زمین، امکان دریافت طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی و پرداختی را برای مشتریان این بانک فراهم می‌کند.
بر این اساس، این بانک به تعامل موثر بین بانک و مشتریان توجه دارد و زنجیره خدمات بانکی جامع را با توجه به نیازهای مشتریان ارائه می‌دهد و با ایجاد زیرساخت‌های مالی مناسب، فرصت‌های توسعه را برای کسب و کارهای داخلی فراهم می‌کند.
بانک ایران زمین مسئولیت اصلی خود در بانکداری را تعهد در قبال آحاد مردم به ویژه مشتریان می‌داند و معتقد است که مهم‌ترین وجه مشتری‌مداری ارزش آفرینی است و می کوشد با هدف توسعه، عرضه و خلق ابزارهای نوین بانکی اعتماد و رضایتمندی مشتریان را جلب کند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.