×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محمد شیخ‌حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در آیین افتتاحیه مرحله نهایی نهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون یادواره شهدای مقاومت در شیراز، شهر صدرا اظهار داشت: دور مقدماتی المپیاد در ابتدا به صورت منطقه‌ای به میزبانی استان‌های مرکزی، زنجان، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد و یزد برگزار شد و تیم‌ها و ورزشکاران برگزیده در رشته‌های در رشته‌های ورزشی فوتسال، تنیس روی میز، شطرنج، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی، بدمینتون در استان فارس گردهم آمده و رقابت‌های نهایی را برگزار می‌کنند.

شیخ‌حسینی گفت: مسابقات با یاد و گرامی‌داشت شهدای مقاومت برگزار می‌شود و یاد سردار بزرگ جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری المپیاد افزایش روحیه نشاط، همدلی و انگیزه میان همکاران سراسر کشور و آمادگی ببشتر برای کارهای تیمی و گروهی است.

این مقام بانکی گفت: برگزاری مسابقات به میزبانی چند استان با هدف تقویت کار گروهی میان همکاران استان‌های میزبان و تحکیم ارتباطات میان لایه‌های مدیریتی و اجرایی استان‌ها بوده است.

شیخ‌حسینی تصریح نمود: ورزش جلوه‌ای از موفقیت، شادی و نشاط در عرصه‌های شغلی و زندگی همکاران است، بهره‌وری، انگیزه و فرهنگ سازمانی سه عامل مهم موفقیت و پیشرفت سازمان است. انگیزش موتور محرک سازمان است که باید توسط مدیران و سرپرستان در میان کارکنان ایجاد شود، پرداخت حقوق و مسائل مادی برآورنده نیازهای اولیه است و انگیزه ایجاد نمی‌کند، انگیزه مساله‌ای درونی و فرا مادی است و به دنبال رضایت شغلی در افراد پدید می‌آید.

برای ارتقای بهره‌وری ضرورت دارد کارآیی و اثربخشی را افزایش دهیم، موفقیت درآمیختن بینش با پشتکار و نظم فوق‌العاده است، اثربخشی انتخاب درست هدف، فرآیندها، ابزارها و افراد است و کارآیی اجرای درست کارها است.

سرمایه انسانی بانک به عنوان ورزشکاران در المپیاد حضور دارند، سرمایه انسانی گنج بی‌بدیل است و سرمایه انسانی شایسته، توانمند و با انگیزه توان حل مساله را داشته دارد، دو عامل مهم موفقیت سرمایه انسانی انگیزه و توانمندی است.

در این رویداد از خانواده شهید عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم و شهید محمد ولی کیاسی از شهدای حادثه شاهچراغ تجلیل به عمل آمد.

نیما نکیسا پیشکسوت تیم ملی فوتبال و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن از مهمانان ویژه افتتاحیه بود که پیراهن باشگاه را به مدیرعامل بانک توسعه تعاون اهدا نمود. همچنین مدیران و دست‌اندرکاران برگزاری مراحل مقدماتی و فرزندان ایثارگر استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در افتتاحیه المپیاد سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، معاونین و مشاورین مدیرعامل، خداپرست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، امام جمعه شهر صدرا، شهردار صدرا و تعدادی از مقامات اقتصادی و سیاسی استان حضور داشتند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.