×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر ذر این دیدار ضمن قدردانی از استاندار خراسان رضوی به دلیل همکاری با مجموعه پست استان، ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های وی از پست و هوشمند سازی دفاتر ictروستایی، شاهد توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتری در روستاها باشیم.

وی توسعه تجارت الکترونیک را گامی مهم در راستای حمایت از کسب و کارهای استارت‌آپی عنوان کرد و افزود: هشتاد میلیارد ریال به منظور تکمیل پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در نظر گرفته شده است.

 معاون وزیر، مکانیزه شدن هاب‌های پستی، استفاده حداکثری از ظرفیت حمل و نقل شبکه و بهبود سطح معیشت کارکنان را از دیگر اهداف شرکت ملی پست برشمرد .

استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر تسریع در راه اندازی پارک دیجیتال، پیشنهادات و راهکارهای لازم به منظور رفع مشکلات ارسال مراسلات در برخی نقاط استان از جمله دفاتر  پست گلبهار و قدمگاه را مطرح کرد.

علیرضا رزم حسینی، استفاده از ظرفیت‌های حمل و نقل هواپیمایی در خصوص حمل بار را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره‌برداری از این ظرفیت، می‌تواند سرعت تحویل مرسولات و بسته‌ها را افزایش دهد.

مدیر کل پست استان خراسان رضوی نیز که در این دیدار حضور داشت، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت پست استان، خواستار حمایت استاندار و تاکید وی بر  برون‌سپاری بیشتر خدمات اجرایی سایر دستگاهها به پست شد .

به گفته سیداحمد موسوی، درحال حاضر بخش‌های زیادی از زندگی مردم با پست گره خورده و این شبکه توانسته خدمات زیادی را به نیابت از سایر دستگاه‌ها به خوبی ارایه دهد.

در پایان، تمبر اختصاصی استاندار توسط مدیرعامل به وی اعطا شد.

 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.