×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط‌عمومی پتروشیمی پارس، داود عمادی در اجلاس دوروزه رؤسای بهداشت صنعت پتروشیمی که به میزبانی پتروشیمی پارس در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد، از فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند شرکت‌های پتروشیمی در حوزه بهداشت قدردانی کرد.وی در ادامه به بیان سیاست‌های کلان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به تشریح نظام‌نامه HSE و ایجاد فرصت مناسب جهت ارتقای جایگاه کارکنان بهداشت صنعتی پرداخت.

مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: تعریف پروژه‌های بهبود و استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه بهداشت می‌تواند گامی مؤثر در پیشبرد برنامه‌های آتی بهداشت صنعتی در شرکت‌های پتروشیمی باشد.

در این اجلاس، مدیر بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل (HSE) شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به تشریح اقدامات بهداشت صنعتی در هلدینگ خلیج‌فارس و برنامه‌های آتی در این حوزه پرداخت.محمدعلی خادمیان با تأکید بر لزوم پیشبرد سیستماتیک فرایندهای اجرایی در شرکت‌ها، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با دانشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور در حوزه بهداشت و ایمنی را از اقدامات مهم هلدینگ خلیج‌فارس، خواند.

در این اجلاس همچنین گزارش عملکرد شرکت پتروشیمی پارس و پروژه‌های اجرایی و پژوهشی برتر شرکت‌های پتروشیمی آریاساسول و پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی ارائه شد..

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.