×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 25 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر

در حاشیه برگزاری مراسم یادبود نخستین سالروز درگذشت دکتر محمد رضا حافظی پدر مدرسه سازی ایران با حضور محمد باقر نوبخت و رئیس سازمان برنامه و بودجه از تمبر اختصاصی این پیشکسوت برجسته مدرسه سازی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این مراسم که بعدازظهر امروز بیستم خرداد ماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، محسن حاجی ميرزايی وزير آموزش و پرورش، مهرالله رخشانی مهر رئيس سازمان نوسازی و تجهيز مدارس كشور و خانواده مرحوم حافظی نیز حضور داشتند.

تمبر مذکور توسط نوبخت ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و مسئولان حاضر در این مراسم به رسم یادگار بر حاشیه آن مطالبی را نگاشتند.

محمدرضا حافظی (۱۳۹۸-۱۳۱۰) كه دارای مدرك دكترای مديريت از دانشگاه نيوپورت كاليفرنيا بود، از سال ۱۳۷۸ رياست جامعه خيرين مدرسه ساز را بر عهده داشت و حدود ۲۰ سال در اين سمت به فعاليت پرداخت.

از جمله اقدامات حافظی می توان به رياست جامعه خيرين مدرسه ساز و مشاركت در ساخت بيش از ۵۰ درصد مدارس كشور، ساخت و نوسازي ۱۴ مدرسه در كشور با هزينه شخصی، ساخت و نوسازی مدارس ايرانيان خارج از كشور، خيرسازی و تشويق به مشاركت در امر خير و مدرسه سازی، كمك به صندوق نيكوكاری دانشگاه تهران و بنياد حاميان دانشگاه تهران اشاره كرد.

تمبر مذکور با همکاری منطقه پستی شمال استان تهران چاپ و منتشر شده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.