×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مراسم اهدای جوایز نخستین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک ۵ آبان ماه با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این بانک برگزار شد و برندگان جوایز خود را دریافت کردند.

مهدی سیف علیشاهی عضو هیئت مدیره در ابتدای این مراسم ضمن ابراز خشنودی از حضور مشتریان برگزیده در این مراسم با تشریح اقدامات و برنامه‌های بانک در خصوص برگزاری نخستین جشنواره قرض‌الحسنه نیک آفرین تصریح کرد: در مدت یک سال و نیم گذشته اقدامات خوبی به مدیریت دکتر فرزین در زمان تصدی مدیرعاملی ایشان در بانک و همچنین همراهی و حمایت اعضای هیئت مدیره انجام شد که شایسته قدردانی است.خوشبختانه این موفقیت‌ها در صورت‌های مالی بانک دیده شد و امیدوار هستیم این روند همچنان استمرار یابد و بانک قوی‌تر و مصمم‌تر از گذشته این مسیر را ادامه دهد.

مراسم اهدای جوایز به برندگان قرعه کشی جشنواره نیک آفرین ۵

وی افزود : یکی از اقدامات خوب طی این مدت احیای سنت پسندیده و خیرخواهانه قرض‌الحسنه بود که پس از بیست سال برای اولین بار با حمایت مدیران ارشد و تمامی همکاران به‌ویژه تلاش همکاران در شعب محقق شد.

وی افزود، هرچند بانک یک موسسه انتفاعی است و بر همین اساس باید به دنبال کارها و اقدامات پرمنفعت و پرسود باشد، اما به دلیل اینکه در فرهنگ و دین ما سنت نیکوی قرض‌الحسنه به‌شدت مورد تاکید است، صرف‌نظر از بحث هزینه فایده عمل به سنت پسندیده قرض‌الحسنه و کمک به نیازمندان مورد توجه است. زیرا اعتقاد بر این است که در اینجا بحث برد-برد است و قطعاً همکاران بانک از برکات امر خداپسندانه و خیرخواهانه قرض‌الحسنه منتفع خواهند شد و آثار معنوی آن را مشاهده خواهند کرد.

سیف علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ساخت و احداث یک باب مدرسه در منطقه محروم کرمانشاه، تجهیز دو هنرستان در منطقه سیل‌زده و محروم سیستان و بلوچستان، تجهیز دو هنرستان پسرانه و دخترانه در کرمانشاه، تهیه دستگاه‌های دیالیز برای بیمارستان خلخال، تأمین آب تصفیه و شرب در سه روستای محروم سیستان و…. تنها بخشی از اقدامات بانک کارآفرین در راستای عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی و توجه به مقوله خداپسندانه قرض‌الحسنه است که با همراهی مشتریان عزیز انجام شد

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.