×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

وی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی در دادگستری استان، حمایت از تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب و کار است و در سال گذشته در قالب برگزاری جلسات ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان در سال ۱۴۰۱ مشکلات ۹۷ واحد صنعتی و تولیدی، بررسی و تصمیماتی جهت رفع موانع تولید و تثبیت ۲۳ هزار اشتغال، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کمک به حل مشکلات فی‌مابین بانک‌ها و واحدهای تولیدی اتخاذ گردید.

رییس کل دادگستری استان تصریح کرد: در خصوص شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با توجه به حجم تولیدات و خدمات این شرکت که در سطح کشور اثرگذار است، حمایت ها بیشتر خواهد بود و ضمن رعایت اصل بی طرفی قضایی تلاش می‌شود موانعی که در مسیر تولید این شرکت وجود دارد برطرف گردد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان تأکید کرد:در نحوه اجرای احکام قضایی مربوط به واحدهای صنعتی و تولیدی به گونه ای عمل می شود که هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود.

مدیر عامل ذوب آهن در این دیدار گزارشی از شرایط تولید و طرح های توسعه این شرکت ارائه داد و گفت : تولید و تحول ، اولویت های اصلی این مجتمع عظیم صنعتی هستند و تلاش می کنیم در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است ، بتوانیم تمام ظرفیت های تولیدی این شرکت را فعال کنیم.

مهدی کوهی اظهار کرد : ذوب آهن در نیم قرن گذشته در راستای ساخت داخل و بومی سازی پیشتاز بوده و در حال حاضر ۸۵ درصد قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را با اتکاء به توان و دانش کارکنان خود می سازد و در این زمینه به سایر صنایع نیز خدمات ارائه می کند.

وی افزود : تامین پایدار مواد اولیه و خود تامینی در بخش انرژی دو موضوع بسیار مهم برای افزایش تولید هستند که ذوب آهن در هر دو زمینه اقدمات خوبی را آغاز کرده است و امیدوارم با حمایت مسئولین بتوانیم این مجتمع عظیم صنعتی را به جایگاه واقعی خود در صنعت کشور برسانیم.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.