×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر


به گزارش خبرنگار خط اقتصادی ، کلاب مشتریان بانک صادرات حدوداً‌ از هفت سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز توانسته‌ است با برگزاری قرعه‌کشی‌های مختلف، کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. در واقع موفقیت این بانک در اجرای چنین طرحی موجب شد تا سایر بانک‌های دولتی و خصوصی نیز در این زمینه اقدام کنند. در این متن قصد داریم اطلاعات جامعی در مورد باشگاه مشتریان این بانک و همچنین خدماتی که با ثبت ‌نام در این باشگاه به دست می‌آورید را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم؛ بنابراین اگر در این زمینه کنجکاو هستید، ادامه متن را از دست ندهید.
شروع به کار باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران
باشگاه مشتریان بانک صادرات در سال هزار و سیصد و نود و چهار فعالیت خود را شروع کرد. باشگاه مشتریان این بانک از همان ابتدا با ارائه طرح‌های جذابی همچون قرعه‌کشی‌های ماهانه و سالانه توانست رضایت خاطر بالایی را برای مشتریان این بانک به ارمغان بیاورد. در واقع بسیاری از مشتریان بانک صادرات از طریق همین طرح جذب سرمایه‌گذاری در بانک صادرات شده‌اند.
هدف اصلی این باشگاه ایجاد یک پیوند مستحکم بین کاربران بانک صادرات و همچنین ایجاد یک محیط جذاب برای افرادی است که به‌تازگی جزو کاربران این بانک شده‌اند. اگر چنین طرح‌هایی در بین بانک‌های کشورمان با جدیت بیشتری دنبال شود، می‌توان اطمینان داشت که با گذشت زمان علاقه مردم برای سرمایه‌گذاری در چنین مراکز مالی مهمی نیز افزایش می‌يابد.
مزایای استفاده از خدمات باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران
اگر بخواهیم به اصلی‌ترین مزیت استفاده از باشگاه مشتریان بانک صادرات اشاره کنیم، باید به بحث قرعه‌کشی‌های بی‌نظیر این باشگاه بپردازیم. شما با انجام هر تراکنش مالی در این بانک می‌توانید امتیازات مختلفی در این باشگاه به دست بیاورید. هر تراکنش مالی دارای امتیاز منحصربه‌ فرد خود است. به‌عنوان‌مثال امتیاز مربوط به خرید شارژ با امتیاز مربوط به کارت به کارت متفاوت خواهد بود.
هرچه امتیازات شما به کمک افزایش میزان تراکنش‌ها بیشتر شود، شانس شما برای برنده‌شدن در قرعه‌کشی‌های مخصوص این باشگاه نیز افزایش می‌يابد. در واقع یکی دیگر از مزایای ثبت‌نام در چنین باشگاهی را می‌توان همین مورد دانست. افرادی که به‌صورت روزانه تراکنش‌های مالی زیادی انجام می‌دهند، می‌‌توانند از چنین مزایایی به نحو احسن بهره‌مند شوند.
یکی دیگر از مزایای ثبت‌نام در باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران افزایش اعتبار کلی شما است. شما با ثبت‌نام در این سامانه و انجام چالش‌های تعیین شده می‌توانید رتبه اعتبار مالی خود را در این بانک افزایش دهید. امری که موجب می‌شود در زمان ارائه درخواست برای دریافت خدماتی مانند وام شانس بالاتری داشته باشید؛ بنابراین اگر عضو کاربران این سایت هستید، توصیه می‌کنیم دراسرع‌وقت نسبت به ثبت‌نام در این باشگاه اقدام کنید.
نحوه ثبت‌نام در باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران
حال که با مزایای کلاب مشتریان بانک صادرات ایران آشنا شدید، قصد داریم نحوه ثبت‌نام در این سامانه را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اولین مرحله برای ثبت‌نام در سامانه مذکور مراجعه به وب‌سایت این سامانه است. پس از مراجعه به این وب‌سایت در همان صفحه اول گزینه‌ای با عنوان ثبت‌نام مشاهده خواهید کرد. برای ثبت‌نام در این باشگاه باید شماره‌حساب یا شماره کارت خود را در اختیار وب‌سایت مربوطه قرار دهید. در واقع برای ثبت‌نام در این وب‌سایت تنها به همین شماره‌ها نیاز دارید و لزومی به ارائه سایر مدارک شناسایی وجود ندارد.
پس از ثبت‌نام یک پروفایل کاربری به شما اختصاص می‌یابد که با کمک آن می‌توانید پس از مشارکت‌ در طرح‌های باشگاه مشتریان بانک صادرات میزان امتیازات خود را مشاهده کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که امکان ثبت‌نام در این باشگاه تنها برای افرادی فراهم شده است که در بانک صادرات دارای حساب مالی هستند؛ بنابراین کاربران سایر بانک‌ها نمی‌توانند از خدمات این باشگاه بهره ببرند.
همچنین با هر شماره‌حساب تنها می‌توان یک پروفایل کاربری ساخت و امکان ساخت چند حساب کاربری با یک شماره‌حساب و یا شماره کارت وجود ندارد. به‌طورکلی می‌توان گفت که ثبت‌نام در این سامانه به‌راحتی صورت می‌گیرد و مهم‌ترین مدرک مورد نیاز برای ثبت‌نام در این باشگاه جذاب و پر از جایزه، تنها شماره‌حساب شما است. ثبت‌نام در این سامانه از طریق تلفن‌های همراه هوشمند نیز امکان‌پذیر خواهد بود.
امتیازات تخصیص‌یافته در باشگاه بانک صادرات ایران
امتیازات باشگاه مشتریان بانک صادرات در بازه‌های زمانی سه الی پنج روزه ثبت می‌شوند. در تاریخ پنجم هر ماه شمسی می‌توانید به وب‌سایت این باشگاه مراجعه کنید و خبر‌های موجود در زمینه انجام قرعه‌کشی‌های ماهانه و همچنین نفرات برنده شده در این قرعه‌کشی را ببینید.
اگر در زمینه کسب امتیازات خود مشکل خاصی را مشاهده می‌کنید، برای مثال موارد مربوط به مشارکت در طرح‌های باشگاه را انجام داده‌اید ولی حتی پس از پنجم هر ماه شمسی باز هم امتیازی به شما تخصیص داده نشده است، باید به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و تقاضای بررسی کلی پروفایل باشگاه مشتریان خود را ارائه دهید.

باشگاه مشتریان صادرات توانسته‌ است در مدت کوتاه فعالیت خود، نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. دلیل این امر را می‌توان بهره‌گیری از برترین طرح‌های موجود جهت افزایش رضایت مشتریان دانست. با شرکت در این باشگاه مي‌توانید از خدمات مختلفی همچون قرعه‌کشی‌های ماهانه و سالانه بهره‌مند شوید.
عضویت در باشگاه مشتریان بانک صادرات برای همه مشتریان این بانک امکان‌پذیر است. جهت ثبت‌نام در این باشگاه باید به وب‌سایت مخصوص این باشگاه به نشانی club.sbi.ir مراجعه کنید و پس از ارائه مشخصات خود، به کسب امتیازهای ویژه جهت بالابردن شانس خود در زمان قرعه‌کشی بپردازید.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.