×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این مطلب افزود: همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و توزیع نذورات از سوی هیئات مذهبی، توجه به اصول زیست محیطی و سلامت شهروندان امری ضروری است. به این منظور اداره زیبا سازی منطقه به منظور جلب مشارکت شهروندان در پاکی محیط زیست و پاکسازی پسماند از معابر، بنرهای پرتابلی را با مضامین استفاده کمتر از ظروف پلاستیکی، استفاده از کیسه های پارچه ای، خودداری از اسراف در نذورات و مشارکت در پاکسازی معابر، در منطقه نصب کرده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یادآور شد: اطلاع رسانی محیطی در نقاط پر تردد منطقه از جمله، میدان ثارالله، میدان باران، میدان بخشنده، شقایق و مقابل درب شماره ۱ و ۲ بوستان ولایت و مقابل مساجد، تکایا و حسینه ها انجام شده است.

رباطی توزیع ۲۰۰ کیسه تجزیه پذیر،۴۰ مخزن پسماند خشک، برگزاری ۱۴ کلاس آموزشی توسط کانون های محیط زیست با مسئولین هیئات مذهبی، اطلاع رسانی محیطی توسط اعضای کانون های محیط زیست، اطلاع رسانی در فضای مجازی و پیوستن مدیران خدمات شهری به کمپین «پس از این» را از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.