×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رسول کشت پور با اعلام این خبر گفت : به دنبال تفاهم نامه وزارت بهداشت و درمان با شهرداری تهران ،در خصوص احداث همراه سرای بیمار کنار بیمارستان ها ی بزرگ ، مدیریت شهری منطقه۲ در راستای حفظ شان و کرامت همراهان و خانواده بیماران بستری در بیمارستانها ،احداث همراه سرای بیمار را در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اینکه دومین همراه سرا در منطقه ۲ آماده بهره برداری است گفت: اين مجموعه در فضایی به مساحت ۱۵۶ مترمربع در دوطبقه با ظرفيت ۳۰نفر احداث شد.
وي گفت: اين مركز از امكانات رفاهي شامل آشپزخانه، غذاخوري، نمازخانه، ، حمام و سرويس بهداشتي برخوردار است.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به خدمات رسانی اولین همراه سرای بیمار جنب بیمارستان رسول اکرم(ص) ، افزود: نخستین مجموعه با همکاری خیریه رهروان سلامت، در دو طبقه ویژه خواهران و برادران با۳۰ دستگاه تختخواب و تمامی امکانات اسکان و پذیرایی در خیابان ستارخان ،خیابان نیایش به صورت شبانه “از ساعت۱۸ شب تا ۹ صبح” پذیرای همراهان بیمار است.
کشت پور از اتصال همراه سراهای منطقه ۲ به سامانه رهای بیمارستان های شهر تهران گفت: پس از اتصال همراه سراهای منطقه ۲ به شبکه رها این امکان فراهم شد که از تمامی بیمارستان های شهر تهران با همکاری مددکاری بیمارستان پذیرش انجام شود و همین موضوع ،افزایش متقاضی را موجب شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.