×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

افشار در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و در حاشیه بازدید از بخش خبر این سازمان، ضمن تبریک روز خبرنگار و اعیاد قربان و غدیر گفت: تلاش روزنامه‌نگاران به تحکیم آرامش در جامعه و ارتقاء آگاهی مردم منتج شده و خبرگزاری جمهوری اسلامی در این مسیر پیشگام محسوب می‌شود.

افشار به نقش برجسته رسانه در روند توسعه اشاره کرد و افزود: شهرری به عنوان یکی از مناطق در حال توسعه، تاریخی هشت هزار ساله دارد و گذر جاده ابریشم از این شهر و وجود بزرگانی در طول تاریخ، به این شهر ارزش و رونق بیشتری داده است.
وی با اشاره به اینکه محورهای هویت‌بخش در «ری» بسیار است، بیان کرد: از هویت‌های تاریخی ری می‌توان به عنوان منابع کسب درآمد بهره گرفت و این شهر می‌تواند با کمک اصحاب رسانه به مقصد گردشگری تبدیل شود.
شهردار منطقه ۲۰ تصریح کرد: ری می‌تواند بخش اقتصادی تهران را حمایت کند زیرا این شهر ظرفیت قوی و موثری در این حوزه دارد.

شهردار منطقه ۲۰ در بازدید از تحریریه این خبرگزاری، ضمن گفتگو با خبرنگاران حوزه های مختلف، روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت.
محمدرضا نورزوپور مدیرعامل ایرنا نیز ضمن تقدیر از خدمات شهرداری تهران و به ویژه شهرداری منطقه ۲۰ در خدمات رسانی به شهروندان گفت: تلاش و خدمات شهرداری منجر به تحولات زیادی در منطقه شده است و بنده هم به عنوان مدیرعامل یک خبرگزاری و هم به عنوان یک شهروند به این موضوع اذعان دارم.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.