×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 94 خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه )، یکشنبه ۵ مرداد، پنجمین دوره جشنواره تبلیغات و روابط عمومی ایران برگزار شد و در این رویداد لوح سپاس رتبه اول و شاهین طلایی بخش ویژه «تغذیه سالم» به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران اهدا شد.
🔹بر پایه این اطلاع، برند ۶۶ ساله پگاه که سالها درحوزه توسعه محصولات سلامت محور تلاش کرده درسال ۱۳۹۹ هم به دلیل توجه و تمرکز بر تبلیغات محصولات سلامت محور که عامل ارتقای نشاط و سلامت جامعه است، حائز این رتبه شد.
🔸 بخش ویژه تغذیه سالم این جشنواره با مشارکت انستیتو تغذیه و تحقیقات غذایی کشور برگزار و با داوری آثار تبلیغاتی مرتبط با توسعه فرهنگ تغذیه سالم، برگزیده این بخش معرفی شد.
🔹اعطای شاهین طلایی سلامت به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، به دلیل رویکرد سلامت محور تبلیغاتی این شرکت و بر اساس ارزیابی هیئت داوران و با اختلاف زیاد با رقبای دیگر رخ داد.
🔸روابط عمومی پگاه در ارزیابی برترین‌های جشنواره و تجلیل شایستگان این حوزه هم دو نشان دیگر به صورت فردی کسب کرد و بر همین اساس، ستاره شایستگی روابط عمومی به حمیدرضا ‌طهماسبی‌پور مدیر روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران و ستاره خدمت نیز به محمد صراف‌زاده از روابط عمومی پگاه اعطا شد.
 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.