×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 94 خبر

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از اداره پست این شهرستان و دیدار با عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، خدمات کارکنان شبکه پستی را ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، صبح امروز جلال محمودزاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید خود از اداره پست مهاباد، ضمن دیدار با علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، کارکنان شبکه پستی را قشری سختکوش معرفی کرد و زحمات آنها را در مقابله با ویروس کرونا مورد ستایش قرار داد.

محمودزاده با اشاره به مراجعات مکررش به پست در ایام تعطیل اظهار داشت: در این مراجعات از نزدیک شاهد خدمات صادقانه و جانفشانی کارکنان پست بودم و به جرات می‌توانم بگویم در کمتر جایی از زحمات این عزیزان قدردانی شد و حالا من به عنوان نماینده مردم لازم می دانم از تمامی کارکنان شریف پست قدردانی کنم.

نماینده مردم مهاباد ارزش و اعتبار پست را در امانت‌داری و کار خالصانه دانست و گفت: از دیرباز صفت امانت‌داری در پست مثال زدنی بوده و روشن است که حفظ این اعتبار و ارزش بسیار سخت است.

وی توجه مضاعف نامه رسانها را به جلب هرچه بیشتر رضایت مردم خواستار شد و افزود: بهینه‌سازی عملکرد و افزایش سرعت و کیفیت سیر مرسولات، نقش مهمی در رضایتمندی مردم دارد و لازم است مسئولین و کارکنان پست همواره برای این هدف گام بردارند.

علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه پستچی ها در خانه نماندند تا مردم در خانه بمانند، اظهار داشت: کارکنان پست بدون تعطیلی، بی وقفه در صحنه حاضر شده و نگذاشتند ارتباط فیزیکی مردم با اقصی نقاط جهان قطع شود.

وی ادامه داد: در تمامی شهرستانها و روستاها حضور پست جدی است و پوشش جمعیتی مناسبی برای ارائه خدمات پستی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی حاصل شده است.

علیرضا زرگوش با اشاره به طرح تحول پست(ستاپ) اجرای این طرح را زمینه ارائه سرویس‌های نوین دانست و افزود: مهندسی فرآیندها برای ارائه خدمات بهتر و راه اندازی سرویس های نوین با دقت و سرعت بیشتر در این طرح مدنظر بوده که می تواند افق جدیدی را برای پست تحقق بخشد و در نهایت باعث سهولت خدمت رسانی و رضایتمندی مردم شود.

بررسی مسائل و مشکلات پست مهاباد از دیگر مباحثی بود که در این دیدار مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.