وی با اعلام این که بیش از ۱۵۰ قطعه ساز در این پروژه با گروه صنعتی ایران خودرو مشارکت دارند، اضافه کرد: محصول پروژه K132 پلتفرمی کاملا ایرانی است که بیشتر قطعات آن تغییر یافته و در بخش هایی چون برق و الکترونیک، تریم ها و … قابل قیاس با خودروی ۳۰۱ نیست.
مدیرعامل ساپکو با اشاره به این که طراحی این خودرو در مرکز تحقیقات ایران خودرو انجام شده است، تصریح کرد: اگرچه ما مخالف مشارکت با خارجی ها در انتقال دانش فنی نیستیم، این خودروی جدید بدون مشارکت حتی یک درصد کمک شرکت های خارجی به نتیجه رسیده است.
پیرمحمدی در ادامه مهم ترین دغدغه تولیدکنندگان صنعت قطعه سازی را نقدینگی عنوان کرد و افزود: این سازندگان تمام قوای خود را برای تحقق خودکفایی به کار گرفته اند و مسائل مرتبط با مواد اولیه، پتروشیمی، فولاد، صنایع الکترنیک و کامپوننت ها به این صنعت ارتباطی ندارد.
وی در پایان از همیاری قطعه سازان در تحقق اهداف صنعت خودرو قدردانی کرد و خواستار احقاق حق این صنعت با واقعی سازی قیمت ها شد.
مدیرعامل ساپکو با اشاره به این که طراحی این خودرو در مرکز تحقیقات ایران خودرو انجام شده است، تصریح کرد: اگرچه ما مخالف مشارکت با خارجی ها در انتقال دانش فنی نیستیم، این خودروی جدید بدون مشارکت حتی یک درصد کمک شرکت های خارجی به نتیجه رسیده است.
پیرمحمدی در ادامه مهم ترین دغدغه تولیدکنندگان صنعت قطعه سازی را نقدینگی عنوان کرد و افزود: این سازندگان تمام قوای خود را برای تحقق خودکفایی به کار گرفته اند و مسائل مرتبط با مواد اولیه، پتروشیمی، فولاد، صنایع الکترنیک و کامپوننت ها به این صنعت ارتباطی ندارد.
وی در پایان از همیاری قطعه سازان در تحقق اهداف صنعت خودرو قدردانی کرد و خواستار احقاق حق این صنعت با واقعی سازی قیمت ها شد.