×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، صبح امروز پنجم تیر ماه مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنایع مجلس و نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، از واحدهای مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست استان زنجان بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی رضا حمیدپور مدیرکل پست استان انجام شد، طاهری ضمن گفت و گو با کارکنان این اداره کل، از نزدیک در جریان مسائل آنها قرار گرفت.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با قدردانی از تلاشهای پرسنل شبکه پستی بیان کرد: با توجه به ظرفیت های بالقوه در پست می توانیم در روستاها اقدامات موثری در پیشبرد اهداف توسعه و رونق کسب و کارها داشته باشیم.

طاهری با اشاره به استفاده از پتانسیل و رویکرد نوین شرکت ملی پست اظهار داشت: استفاده از تکنولوژی های نوین اینترنتی و سرویس های جدید از جمله خرید و فروش های اینترنتی باعث کاهش ترددهای درون شهری و برون شهری شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از واحد کدگذاری و جغرافیایی ضمن آشنایی با پروژه  GNAFافزود: بانک اطلاعات کدپستی یک ابزار بسیار مهم در شناسایی املاک کشور بوده و سایر دستگاه های می توانند با استفاده از این بانک اطلاعاتی خدمات جامع و کامل تری را به احاد مردم ارائه نمایند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در دیدار با پرسنل تجزیه و مبادلات قول مساعد در جهت پیگیری مطرح شدن مجدد طرح سخت و زیان آوردن بودن مشاغل نامه رسانی داد. 

در ادامه رضا حمیدپور مدیرکل پست استان در تشریح خدمات پستی گفت: پست ارتباط مستمر با مردم داشته و بسیاری از خدمات نیابتی سایر دستگاه های دولتی تا دورترین نقاط روستایی توسط شبکه پستی انجام می گیرد و شرکت ملی پست، طرح تحول و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی را در سال ۹۹ در برنامه کاری دارد.

وی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا فعالیت شرکت ملی پست بسیار گسترش یافته و با توجه به افزایش چشمگیر خرید اینترنتی، شبکه پست با تمام امکانات و نیروی انسانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام فعالیت می کند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.