×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجمع خیرین منطقه ۳ در قالب پویش دوشنبه های کرامت با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن یادآوری رهنمود مقام معظم رهبری برای استفاده از ظرفیت های میانی، گفت: شورای اسلامی دوره ششم شهر تهران، مصوباتی را در خصوص راهبردسازی استفاده از ظرفیت حلقه های میانی و مردمی سازی فعالیت های اجتماعی فرهنگی و حتی ورزشی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تصویب کرده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید داشته اند که مسئولان باید بتوانند از بدنه مردم استفاده کنند و کار مردمی را به مردم بسپارند.

شمس احسان گفت: در عرصه مدیریت شهری کارهای زیادی روی زمین مانده ,است. هدف ما طراحی یک ارتباط صمیمی، منطقی با یک سازو کار جامع است که به واسطه این ساز و کارها، بتوانیم تسهیلات و امکاناتی را در اختیار خیرین و تشکل های مردمی قراردهیم تا در این راستا در ابعاد مختلف شاهد رشد در اشتراک مسیر باشیم.

او تصریح کرد:هدف ما از این جلسات، طراحی مسیر همکاری است. مصوبات این جلسه جزء قاعده کار ما در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران قرار خواهد گرفت.

در ادامه حمید جوانی شهردار منطقه ۳ از حمایت های اعضای کمیسیون های مختلف من جمله کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به منظور تخصیص اعتبارات جهت ارتقای سرانه های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و هنری این منطقه تشکر کرد و ابراز داشت: بطور حتم خیرین و نخبگان اجتماعی در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی این منطقه در کنار مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار دارند.

شهردار منطقه ۳ اظهار داشت: بی شک، با همراهی و مشارکت شهروندان و نخبگان و تدابیر مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران به شعار شهرداری پایتخت “تهران، شهر تلاش و سرزندگی” دست خواهیم یافت.

در این جلسه، خیرین و نخبگان نقطه نظرات خود را بیان کردند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.