×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مجید امانی با اعلام این خبر گفت: با هدف بهسازی معابر منطقه نسبت به اجرای عملیات عمرانی نظیر؛ تعمیر و نگهداری آسفالت، پیاده رو و انهار شبکه بزرگراهی و غیر بزرگراهی اقدام شد.
وی با اشاره به اجرای عملیات بهسازی در پهنه غربی افزود: با برنامه ریزی و اولویت بندی صورت گرفته در قالب طرح بهسازی معابر معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و از طریق تامین آسفالت مورد نیاز مناطق از سوی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران بهسازی محورهای نوری نیارکی، هرمزان، دورربرگردان های آن و بخش هایی از خیابان های قزوین وآزادی، میدان آزادی و سامانه خط۲ اتوبوس های تند رو حد فاصل میدان آزادی تا میدان فتح و مسیر جنوب به شمال بزرگراه سعیدی انجام شد.
معاون فنی و عمرانی منطقه۹ به لکه گیری و مرمت آسفالت نقاطی که در طول ۱۱ ماه سال۹۸ انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت: در همین راستا طی یازده ماه گذشته با تامین آسفالت مورد نیاز از سوی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت ۲۸۴۰ نقطه از معابر منطقه انجام شده است.
امانی با بیان اینکه از جمله اقداماتی که باعث افزایش طول عمر آسفالت می شود اجرای عملیات درزگیری است؛ گفت: اجرای حدود ۷۰ هزار متر عملیات درز گیری آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی در پهنه غربی پایتخت انجام شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی خیابان دستغیب به علت عدم تامین شیب غربی و شرقی انهار آن، بخش اول عملیات اصلاح شبکه انهار خیابان دستغیب حد فاصل بزرگراه یادگار امام(ره) تا تقاطع کوچه صابری با تبدیل ۴۰۰ متر نهر به کانیو و اتصال آن به شبکه زیر سطحی جمع آوری آبهای سطحی انجام شده است.
معاون فنی عمرانی منطقه۹ ادامه داد: اجرای عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت معبر دستغیب با پخش ۴۵۰ تن آسفالت به مساحت حدود ۲۰۰۰ متر مربع صورت گرفته که پیرو برنامه ریزی به عمل آمده مابقی کار تا تقاطع بلوار استاد معین در سال ۱۳۹۹ عملیاتی خواهد شد.
امانی افزود: از جمله اقدامات شاخص و موثر در امر نگهداشت، اجراي عمليات رفع نقاط آبگير به صورت موضعي و اتصال آن به شبكه جمع آوري آبهاي سطحي با استفاده از مصالح و ظرفيت هاي موجود انساني می باشد که به عنوان نمونه می توان به رفع نقاط آبگیر بلوار اكبري- خيابان آزادي و تقاطع۴۵ متري زرند-بزرگراه آيت الله سعيدي اشاره کرد.
وی در خاتمه با ارائه آماری از عملکرد حوزه فنی عمرانی منطقه۹ عنوان کرد: در ۱۱ ماهه سال۹۸ پیرامون حوزه نگهداشت با اجرای آسفالت مکانیزه به میزان ۵۱۰۸۰ متر مربع (۹۵۴۶ تن)، مرمت و لکه گیری آسفالت به میزان ۳۸۳۵۵ مترمربع(۵۳۱۰ تن)، پیاده روسازی به میزان ۲۳۴۶ متر مربع، ترمیم و بهسازی انهار و جداول به طول ۲۳۰۶ متر، همسطح سازی و نصب دریچه ۲۶۰ عدد و نصب سنگدال به میزان ۷۵ عدد در پهنه غربی پایتخت همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی ایجاد تهران شهری برای همه و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.