×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حسن روحانی در این باره گفت: نمایشگاه‌های تخصصی به شرط دعوت افراد خاص و نه عموم مردم اجازه برگزاری داده می‌شود.وی با بیان اینکه بیماری کرونا هنوز واکسن و داروی قطعی ندارد، خاطرنشان کرد: ما هنوز به نقطه‌ای هم نرسیده‌ایم که ۶۰ یا ۶۵ درصد جمعیت با این ویروس مواجه شده و از آن عبور کرده باشند و ایمنی دسته جمعی به وجود آمده باشد. پس نگرانی‌ها همچنان وجود دارد و باید مراقبت کنیم. در استان هرمزگان به خاطر تعطیلات عید فطر، رفت وآمدها زیاد شده و این استان در مرحله پیک بیماری قرار گرفت؛ بنابراین سفر و مراعات نکردن دستورالعمل‌ها ما را دچار مشکل می‌کند.
رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: این نکته را باید در نظر گرفت که امکانات پزشکی محدود است؛ بنابراین همه باید مراقبت کنند. البته از اواسط خرداد مراعات‌ها کم شده و از ۸۰ درصد به ۲۰ درصد رسیده است که این برای ما نگرانی ایجاد می‌کند. دولت تمام اقدامات لازم برای بیشتر شدن تجهیزات پزشکی را به کار گرفته و اکنون تقریبا شرایط ما خوب است و مشکلی نداریم و حتی خود را برای مراحل سخت تر آماده کنیم اما مردم هم باید همکاری خود را ادامه دهند.
وی ادامه داد: به وزارت صنعت توصیه شد ماسک ارزان به اندازه کافی در اختیار مردم قرار دهند و خدمات دولت هم باید الکترونیکی شود و میز خدمت ادارات هم به گونه‌ای باشد که موجب اجتماع نشود.
برهمین اساس پیش بینی می‌شود ششمین نمایشگاه تراکنش ایران ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی گفت‌وگو برگزار می‌شود. برنامه های این رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران در ۲۱ اردیبهشت توسط سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور رونمایی شد.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.