×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری ۲۹ خرداد ماه حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی مدیر عامل با حضور در اداره کل پست استان البرز و مرکز مبادلات، ضمن دیدار و گفت و گو با روسا و کارکنان، از بخش های مختلف این اداره کل بازدید کرد.

غضنفری در این بازدید گفت: با افزایش ترافیک در شبکه پستی باید زیرساختها و امکانات موجود ارتقاء یافته و به صورت جدی و اساسی برای ترمیم آنها عمل نماییم.

معاون فنی و بازرگانی در مورد مشکلات فضای مرکز مکانیزه کرج اظهار داشت: از آنجایی که پست شرکتی خدمات رسان بوده و ارائه خدمات به نحو مطلوب صورت می گیرد باید مکان جدیدی جهت تجزیه و مبادلات این استان در نظر گرفت.

وی همچنین در مورد طرح pfp و اجرایی شدن آن برای موزعین گفت: هدف از اجرایی شدن طرح pfp پرداخت بیشتر به موزعین از محل کاهش پرداختی به پیمانکاران بخش خصوصی است.

معاون فنی و بازرگانی ضمن تاکید بر بهبود کیفیت توزیع مرسولات پستی، اظهار نمود: واگذاری وانت به موزعین بر اساس جدول تخصیصی به استانها تا مرداد سالجاری انجام می شود.

در ادمه این بازدید محمود فرزین مدیر کل پست استان البرز گزارشی از ترافیک مرکز مکانیزه و ظرفیتها و برنامه‌های پست استان ارائه داد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.