×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سید نجم‌الدین محمدی ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه آمارها نشان می‌‌‌دهد که در شش ماه نخست امسال، گرمخانه خاوران بیشترین تعداد مددجویان را پذیرش کرده است، گفت: از ۱۵۳ هزار و ۶۸۹ نفر شب مددجو، ۶۳ هزار و ۵۰۰ نفر در مددسرای خاوران پذیرش شده‌‌اند. وی ادامه داد: نکته مهم این است که ۵ هزار و ۶۲۰ نفر از مددجویان برای نخستین بار در گرمخانه ها پذیرش شدند و پس از آن به طور مرتب در این مراکز حضور پیدا کردند.

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به پذیرش بیست هزار و ۳۶۶ شب‌مددجوی زن در گرمخانه منطقه ۱۲ و ۲۲ اظهار داشت: قاعده پذیرش در گرمخانه‌‌‌‌ها این است که افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۰ سال به دلیل سن پایین یا کهولت به مراکز بهزیستی ارجاع داده شوند.

در نتیجه از میان گروه‌‌‌‌‌های سنی موجود، زنان و مردان ۳۵ تا ۵۰ سال بیشترین فراوانی مددجویان در گرمخانه‌‌ها را تشکیل می‌‌دهند.

محمدی افزود: به طور معمول ۱۴ گرمخانه دائمی ذیل نظارت شهرداری تهران فعالیت می‌‌کنند که در شب‌‌‌‌های سرد پاییز و زمستان در کنار این مراکز، ۴ گرمخانه‌ی اضطراری در مناطق ۱، ۶، ۱۳ و ۱۴ نیز مددجویان را پذیرش می‌‌‌کنند. تلاش مدیریت شهری این است تا هیچ یک از افراد بی‌‌خانمان شب را در خیابان سپری نکنند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.