×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 52 خبر

به گزارش خط اقتصادی ،محمود کلهری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه باتوجه به اهمیت شهرک اکباتان به لحاظ موقعیت استراتژیک و خلا ناشی از وجود سرای محله در این شهرک، مرمت و بازسازی سرای محله اکباتان در دستور کار گفت: تا کنون بازسازی سرای محله اکباتان طبق برنامه زمانبندی و با کیفیت مطلوب پیشرفت ۵۵ درصدی داشته و به زودی قابل بهره برداری خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه بازسازی سرای محله  اکباتان گفت: باتوجه به اهمیت شهرک اکباتان به لحاظ موقعیت استراتژیک و خلا ناشی از وجود سرای محله در این شهرک و در راستای جلب رضایت شهروندان، مرمت و بازسازی سرای محله اکباتان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفت و این پروژه از زمستان سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

شهردار منطقه ۵ تهران ادامه داد: هم اکنون عملیات تاسیسات برقی و مکانیکی رو به اتمام بوده و سیمان کاری نمای شرقی به اتمام رسیده و نمای جنوبی مطابق نمای شرقی سیمان کاری شده و به پایان خواهد رسید.

کلهری با بیان اینکه سرای محله اکباتان به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع شامل زیر زمین و دو طبقه همکف و اول خواهد بود که می تواند پاسخگوی نیازهای فرهنگی محله اکباتان باشد به اجرای طرح سرای تجربه در آن اشاره کرد و افزود: اکباتان از قدیمی ترین، مدرن ترین و پرجمعیت ترین شهرک های مسکونی در ایران و حتی خاورمیانه است، از سوی دیگر با توجه به اینکه اکباتان قطب سالمندی منطقه است در چهارمین نقطه از تهران شاهد اجرای سرای تجربه هستیم که توجه ویژه ای به سالمندان در این سرای محله خواهد شد وبرای استفاده سالمندان مناسب سازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرمت ساختمان مذکور طبق برنامه زمانبندی و با کیفیت مطلوب پیش رفته و به زودی برای شهروندان منطقه ۵ به ویژه اهالی اکباتان قابل بهره برداری خواهد بود.

به گزارش خط اقتصادی ، منطقه ۵ شهر تهران از شمال به ارتفاعات شمال تهران، از شرق به بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از جنوب به جاده مخصوص کرج و از غرب به مسیل کن محدود می شود.

جنت آباد، بلوار فردوس، پونک، شهران، کن و شهر زیبا از جمله محله های این منطقه به شمار می آیند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.