×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

محمدپور با بیان اینکه روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی مدیریت «افکارعمومی» و «بحران» در جامعه است اضافه کرد: روابط عمومی در شهرداری تهران به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و شهروندان، مسئولیت خطیری در فرآیند مدیریت افکار عمومی بر عهده دارد که می تواند در ایجاد، حفظ و گسترش تعامل مدیران با کارکنان و شهروندان و ارتقاء سطح خدمات سازمانی موثر باشد.

او با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی یک کار گروهی و تیمی است و نقش موثری در اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد مجموعه دارد، اظهار داشت: تهیه کلیپ از ابتدای عملیات اجرایی پروژه های توسعه محلی منطقه ، برپایی دور همی مدیران روابط عمومی مناطق، ساخت و تولید تصاویر ۳۶۰ درجه از مکان های تاریخی و مذهبی، اجرای زبان اشاره ناشنوایان در رویدادهای خبری ، تهیه کتابچه های پروژه های منتخب منطقه از جمله کار ویژه های این اداره عنوان کرد .

محمدپور افزود: تهیه رویداد خبری تهران بیست، هفته نامه الکترونیک تهران بیست و ری نگار، برپائی میزخدمت ، تهیه کلیپ های مناسبتی و معرفی فعالیت های حوزه های اجرایی، تهیه بروشور های معرفی آثار تاریخی ری به زبان انگلیسی، موشن و اینفوگرافی، معرفي دست آوردهاي مديريت شهري به دستگاه هاي اداري و اجرايي – شوراياران – صنوف و اقشار مختلف با بهره گيري از روش هاي ارتباطات موثر و شبكه هاي اجتماعي از جمله اقدامات این اداره است.

رئیس روابط عمومی منطقه ۲۰ ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط‌ عمومی به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران تلاشگر و خدوم در شهرداری مناطق شهر تهران، امیدوارم با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه و توانائی و پشتکار همواره در راستای تامین اهداف این مجموعه گامهای موثر بردارید.

احمد محمدپور رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.