×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 25 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کسری غفوری که به عنوان نائب رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران سخنران آغازین این همایش بود ضمن خیر مقدم به حاضران بیان کرد: شرکت مجتمع فولاد خراسان از جمله مجموعه هایی است که بیشترین ضرر و زیان را از ناحیه قطع انرژی متحمل شده است.

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان اظهار امیدواری کرد در این همایش که با حضور خبرگان صنعت و انرژی به چالش های این حوزه در زمینه تأمین و بهینه سازی مصرف انرژی در کارخانجات فولادی و معدنی می پردازند، راهکار های مناسب و بنیادینی برای این موضوع ارائه و در تصمیم سازی ها و دیدگاه های جدید در این زمینه موثر افتد.

در این رویداد تخصصی بختیار معاون برنامه ریزی وزارت نیرو و بهرام سبحانی رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران نیز سخنرانی خواهند کرد.

به گفته مدیر عامل شرکت مجتمع فولاد خراسان این همایش تخصصی با محوریت هم‌افزایی دولت و تشکل‌ها برای رفع چالش انرژی در زنجیره معدن و فولاد در سه پنل تخصصی با موضوع، «ابعاد تأمین پایدار و سرمایه‌گذاری صنعت فولاد در حوزه انرژی»، «دیدگاه های جدید در اقتصاد انرژی صنعت فولاد» و «ارائه مدل‌های دانش‌بنیان تامین و ارتقاء بهره‌وری انرژی در فولاد و صنایع معدنی» برگزار می‌شود.

گفتنی است این رویداد تخصصی زیرنظر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با حضور مدیران شرکت‌های بزرگ فولادی، معدنی و نیروگاهی، معاونان و مدیران وزارتخانه‌های نفت، نیرو و صمت، شرکت ملی گاز، شرکت مدیریت شبکه برق، ایمیدرو و تشکل‌ها و تامین‌کنندگان برتر حوزه انرژی و متخصصان این حوزه در روز دوشنبه۲۸ آذر ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ در هتل همای تهران در حال برگزاری است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.