×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 6 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سعید صالح محمود رباطی ضمن اعلام این خبرگفت: با برگزاری مستمر دوره های آموزشی تفکیک پسماند خشک از مبدا ویژه کاسبان راسته های تجاری بازار بزرگ احسانی و جمع آوری منظم و تفکیک پسماند خشک آنها در حال حاضر توانسته ایم تناژ جمع آوری پسماند خشک از راسته های تجاری این محدوده را افزایش دهیم.

لازم به ذکر است که قبل از اجرای طرح جمع آوری بساط گستران پسماند خشک راسته تجاری توسط عوامل غیر مجاز جمع آوری می شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از اجرای طرح جمع آوری بساط گستران اداره مدیریت پسماند این حوزه با در اختیار داشتن خودروهای ملودی و مخزن های مصوب سازمان مدیریت پسماند روزانه در چندین نوبت ، اقدام به جمع آوری پسماندهای خشک حاصل از فعالیت های اقتصادی راسته های تجاری این محدوده می کند.

به گفته این مسئول علاوه بر وجود مخزن مکانیزه در این محدوده ۸ عدد مخزن ۲۴۰ لیتری ویژه جمع آوری پسماند خشک از ابتدا تا انتهای بازار جانمایی شد.

رباطی بیان کرد: به منظور فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا توسط کارشناسان بازیافت این منطقه اقدام به آموزش صاحبان هزار واحد تجاری در خیابان احسانی با توزیع بیش از ۲۰۰ کیلوگرم کیسه ویژه پسماند خشک کرده اند.

معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد: در این طرح آموزشگران اداره مدیریت پسماند با حضور در بین مغازه داران اطلاعات لازم در خصوص نحوه تفکیک پسماند را ارائه و بروشورهای آموزشی را توزیع کردند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.