×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اعلام کرد: پروژه های من شهردارم با هدف رسیدگی به نیازهای شهر بر اساس درخواست های شهروندان با اعتبار کل ۱۵۸ میلیارد تومان در دستور کار معاونت ها قرار گرفت و تا کنون از ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است.

صباغ تصریح کرد: از ۷۴ پروژه این طرح در حال حاضر ۶۴ پروژه توسعه محله ای و دو پروژه احداثی مسقف سازی پایانه تابناک و ارم به اتمام رسیده و از ۸ پروژه باقی مانده نیز سهم سال برخی از پروژه های احداثی به اتمام رسیده و سایر پروژه های محله ای نیز به زودی تکمیل می شود.

شهردار منطقه یک افزود: در این طرح ۳۹ پروژه مربوط به پروژه های توسعه محله ای عمرانی ، ۱۷ پروژه خدمات شهری، ۶ پروژه حوزه ترافیک و ۴ پروژه اجتماعی و فرهنگی و ۸ پروژه نیز مربوط به پروژه های احداثی معاونت ها بوده است.

صباغ تصریح کرد: بهسازی بوستان ها، فضاهای سبز و سرویس های بهداشتی، پیاده روسازی معابر، اجرای دیوار حائل، توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی، توسعه شبکه معابر شهری، بازسازی انهار و جداول، اصلاح هندسی و ایمن سازی معابرو… از مهمترین درخواست های شهروندان در طرح من شهردارم ۱، بوده که در قالب پروژه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی در سطح منطقه اجرایی شده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.