×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محسن آلمانی با اشاره به اجرای این طرح با همکاری سازمان آتش نشانی بیان کرد: طی اجرای این طرح که با حضور کارشناس آتش نشانی، کارشناسان بحران و شهرسازی نواحی ۵ گانه و عوامل این ستاد انجام می شود، ضمن بازدید از وضعیت ایمنی ساختمان های مراکز بهداشتی درمانی واقع در محدوده نواحی از جمله نحوه نگهداری و استفاده از کپسول های اکسیژن، وضعیت قدمت ساختمان ها و میزان فرسودگی آن ها، مسیر ورود و خروج و راه های اضطراری ، درمدار بودن سیستم اطفاء حریق، بروز رسانی و نحوه استفاده از کپسول های خاموش کننده بررسی می شود.
به گفته این مسئول تاکنون نزدیک به ۲۰ ساختمان در محدوده نواحی دو، سه و پنج بازدید شده و وضعیت ایمنی آن ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.
آلمانی ادامه داد: این طرح در ساختمان های مراکز بهداشتی درمانی واقع در ناحیه چهار امروز و در ناحیه یک نیز فردا به اتمام می رسد.
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه خاطرنشان کرد: نتایج این ارزیابی ها از طریق سازمان آتش نشانی به شهرداری ارسال و برای پیگیری و رفع موارد ناایمن مشاهده شده به مراکز ابلاغ خواهد شد.
ضمن اینکه در مواردی نیز تذکرات و آموزش های لازم برای ارتقاء سیستم ایمنی ساختمان ها به صورت حضوری در طول بازدید به مسئولان مراکز ارائه می شود.
آلمانی اعلام کرد: در مرحله بعدی این طرح ارزیابی وضعیت ایمنی ساختمان های بالای ۱۸ واحد در دستور کار قرار دارد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.