×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 25 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ جعفر شربیانی در راستای اجرای طرح «پیگیر کار مردم جنوب تهران» و دیدارهای مردمی با اهالی و ساکنان شهرری، با همراهی سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه با حضور در حوزه شهرسازی و معماری این منطقه، به درخواست ها و مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کرد.

شربیانی با بیان اینکه امروز بیشتر درخواست های مراجعین در حوزه شهرسازی و معماری بود، گفت: درخواست های شهروندان در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر و در حوزه های دیگر نیز مشکلات شهروندان بررسی شد و طبق قولی که به شهروندان داده شده است تا حصول نتیجه پیگیر رسیدگی به درخواستهای مراجعین هستیم.

او با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: ملاقات‌های مردمی و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل، موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان و تسریع در پاسخگویی به درخواست های آنان است.

در این دیدار مردمی که بدون نیاز به تعیین وقت قبلی و بیش از ۵ ساعت برگزار شد، با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، شهردار و معاون شهرسازی و معماری منطقه ۲۰ به درخواست های بیش از ۸۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.