×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه با اشاره به پیشرفت ۳۵درصدی طرح ساخت دوربرگردان غیرهمسطح بر روی بزرگراه شهید آوینی گفت: با اتمام این طرح علاوه بر کاهش بار ترافیکی، حوادث رانندگی هم کم خواهد شد.

🔺ناظم رضوی افزود: در مسیر شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی و خروجی از خیابان سلمان فارسی برای دسترسی به بزرگراه امام علی (ع) و شمال تهران یک تقاطع همسطح ناایمن حادثه خیز ترافیکی را داشتیم که به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و سازمان مهندسی عمران و به منظور ایمن سازی این معبر، پروژه حذف دوربرگردان همسطح و اجرای پل دوربرگردان شرق به شرق این بزرگراه در حال اجرا است.

🔺او با بیان اینکه بهره برداری از این دوربرگردان غیرهمسطح، ضمن بهبود شاخص های ایمنی و کاهش تصادفات، در روانسازی ترافیک در این بزرگراه موثر خواهد بود،

🔺اظهار داشت: پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی به صورت یک پل ۴ دهانه طراحی شده و طول آن با احتساب دو شیب راهه ورودی و خروجی به ۴۵۰ متر می رسد.

🔺شهردار منطقه تصریح کرد: احداث این دوربرگردان غیرهمسطح ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و پیش بینی می شود تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.