×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مرکز کارآفرینی و اجرای ۱۰ پروژه خرد محله ای دیگر در منطقه ۱۹ ۱۹، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه با اشاره به احصاء و تصویب این پروژه ها در محلاتی که دارای دفتر توسعه محله ای هستند گفت: در همین راستا نیز ۱۱ پروژه خرد محله ای توسط این دفاتر در اسناد توسعه محله ای به عنوان پروژه های ضروری و لازم الاجرا برای محلات ناحیه ۳ این منطقه شناسایی و تصویب شد.
او افزود: محلات نعمت آباد، دولتخواه شمالی و جنوبی، اسماعیل آباد و شهید کاظمی از جمله محلات ناحیه ۳ این منطقه هستند که پروژه های آنها توسط دفاتر توسعه محله ای مستقر در آن ها احصاء و پس از اعلام به سازمان نوسازی، تصویب و به منطقه ابلاغ شده است.
پروین با بیان اینکه نخستین جلسه به منظور بررسی اجرای این پروژه ها با حضور معاونان اجرایی برگزار شده است افزود: اعتبار لازم برای اجرای پروژه های خرد محله ای تصویب و توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به منطقه اعلام شد.
معاون شهردار منطقه تصریح کرد: از جمله پروژه های محله ای قابل اجرا در ناحیه ۳ این منطقه احداث مرکز کارآفرینی بوده که با توجه به توانمندسازی و ایجاد زمینه های اشتغال زایی در این ناحیه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
به گفته پروین بهسازی خیابان طالقانی حدفاصل کوچه شانزدهم تا میدان ثارالله و خیابان خلازیل شمالی، اجرای مبلمان شهری مقابل دو مدرسه زندی نیا و کیهانی، نقاشی دیواره های پارک شهدا و بازپیرایی بوستان های باران و مرجان از جمله این پروژه ها هستند.
این مسئول ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه های خرد محله ای و پاسخگویی به بخشی از نیازهای شهروندان گام های بیشتری برای توسعه و آبادانی منطقه برداشته شود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.