×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش از روابط‌عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان با اعلام آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات فروش اعتباری به خانواده بزرگ شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌ها گفت: این طرح خدمت جدیدی است که با هدف افزایش توان خرید مشتریان با استفاده از کارت اعتباری شهروندکارت به بهره‌برداری رسیده و ﻓﺮصت ﻣﻨﺎسبی ﺑﺮای حمایت از تولید کنندگان داخلی اﺳﺖ.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در ادامه از توزیع کارت اعتباری شهروندکارت به کارکنان شهرداری تهران خبر داد و افزود: شهروند کارت در واقع ابزاری برای افزایش خدمات‌رسانی به همکاران ما در مجموعه شهرداری تهران است و با توجه به لزوم ثبت نام و احراز هویت صاحبان این کارت‌ها در سامانه آوند، موظفیم به عنوان راهنما در کنار همکاران خود در خانواده بزرگ شهرداری باشیم.

داود قربانیان موفقیت در حوزه فروش اعتباری و اقساطی را عامل موثری برای افزایش قدرت چانه‌زنی با صاحبان کالا و کیفیت بخشی به جریان تامین و عرضه اعتباری انواع کالای پرمصرف به مشتریان و در نهایت حفظ و ارتقاء جایگاه برند شهروند قلمداد کرد و ادامه داد: به زودی با اختصاص اعتبار ۵۰ میلیون تومان به دارندگان این کارت‌ها، امکان خرید اقساطی انواع کالا از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند نیز فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهروند، ضمن اشاره به رشد چشمگیر فروش تعدادی کالا طی یکسال گذشته در فروشگاه‌های شهروند گفت: این میزان رشد مرهون تلاش‌ها و کوشش‌هایی است که در حوزه‌های مختلف فروشگاهی و ستادی انجام شده و نشان از اقبال مشتریان شهروند و به دنبال آن افزایش مسئولیت ما در قبال شناخت و تامین انتظارات آنان دارد. در حال حاضر، طرح‎های اعتباری و اقساطی سهم زیادی از بازار فروش را در اختیار دارند و شهروند نیز با شناخت این بازار، مدل کسب و کار خود را تغییر داده و فروش انواع کالا را به صورت اعتباری و اقساطی فراهم نموده است.

در ادامه جلسه مسئولین مالی (خزانه) فروشگاه‌ها به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و مسائل فروشگاه‌های محل خدمت خود جهت هرچه با کیفیت‌تر اجرا شدن طرح‌های اعتباری و اقساطی شهروند پرداختند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.