- نویسنده : khateghtesadi
- ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
- کد خبر 4549
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شود.
در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.
گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایتها برای انواع فعالیتهای تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.
https://khateghtesadi.ir/?p=4549