×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی با اعلام این خبر گفت: این درمانگاه فوریتی موقت به همت گروهی از خیرین، اعضای شورایاری و همکاری شهرداری ناحیه ۳ دایر شده و گامی ارزنده در جهت خدمات رسانی به مردم شریف این منطقه است و از همه کسانی که برای برپایی این درمانگاه تلاش و همکاری نموده اند تشکر و قدردانی می کنم، وی همچنین برپایی این درمانگاه ها را باعث زنده نگه داشتن روحیه جهادی در بین پزشکان و ترویج روحیه ایثار در سطح جامعه دانست.

🔸 هادی ملازاده شهردار ناحیه ۳، نیز در این باره اظهار داشت: درمانگاه موقت تخصصی با ۱۴ پزشک در رشته های قلب، داخلی، اطفال، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری ادراری، مغز و اعصاب، ارتوپدی، چشم پزشکی و پزشکی عمومی خدمات درمانی را به صورت رایگان ارائه می دهد، حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در این درمانگاه موقت داوطلبانه و با عشق و علاقه خود آنان صورت گرفت و موجب انس و الفت بیشتر بین آنان، مردم و تقویت روحیشان شد.

🔸 وی افزود: این درمانگاه همه خدمات پزشکی شامل ویزیت، دارو، ارجاع جهت عمل جراحی به بیمارستان ها و سایر اقدامات پزشکی را به صورت رایگان به شهروندان ارائه کرد و بیش از ۸۵۰ نفر از شهروندان ویزیت شدند.

🔸 شایان ذکر است؛ مادر شهید پیراینده با حضور در مدرسه صادقین با اهدای شاخه های گل از پزشکان حاضر به دلیل این فعالیت های خیرخواهانه تشکر و قدردانی کرد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.