×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 18 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 23 خبر
ارتقاء معیشت مردم با افزایش رشد اقتصادی

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت گستران خوارزمی، محمدتقی صالح ابوالقاسمی با اشاره به تاثیر رشد اقتصادی در بهبود معیشت مردم گفت: کنترل بازار و ارائه نقشه راه صحیح برای توسعه معیشت مردم که سرمایه های اجتماعی کشور هستند از اولویت‌های نظام اقتصادی محسوب می شود.
وی ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص توجه به اقتصاد و معیشت مردم به عنوان مهم‌ترین مسأله‌ کشور، تصریح کرد: توجه به ظرفیت های بخش خصوصی یکی از موضوعاتی است که می تواند به بهبود اقتصاد و معیشت مردم کمک کند.
مدیرعامل شرکت تجارت گستران خوارزمی افزود: عدالت اجتماعی، استفاده از ظرفیت های انسانی و ایجاد شرایط برابر در برخورداری از امکانات، هم توسعه اقتصادی و معیشت مردم را تامین می کند و هم بارقه امید در میان جوانان کشور ایجاد می کند.
وی با اشاره به نقش و اهمیت سرمایه گذاری و امور بازرگانی در رشد اقتصادی کشور گفت: سرمایه گذاری درست و توجه به تجارت و امور بازرگانی همواره به عنوان موتور محرک تولید و رشد اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حضور فعال کشور در عرصه تجارت بین‌الملل نقش بسیار مؤثری در بهبود نرخ رشد تولید ناخالص داخلی ایفا می کند.
صالح ابوالقاسمی ضمن تاکید بر تاثیر نهاده‌های تولیدی جدید در رشد اقتصادی گفت: سرمایه گذاری و تجارت، امکان دسترسی به بازارها و همچنین نهاده‌های تولیدی جدید را فراهم می‌سازد و از این طریق نه‌تنها به متنوع‌سازی محصولات صادراتی کمک می‌کند، بلکه منحنی امکانات تولید را نیز بالاتر می‌برد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.