×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 5 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 32 خبر
ارتقای امنیت جانی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان منطقه ۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده درخصوص اقدامات ویژه طرح ۳۶۰ درجه در این منطقه گفت: به منظور تأمین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی اقدامات اساسی و مختلفی در حوزه ترافیکی این منطقه اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه تمهیدات ویژه و لازمی برای ارتقاء ضریب امنیت عابران و رانندگان اتخاذ شده، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌هایی است که همواره در نظر مدیریت شهری منطقه ۴ بوده و است.

کمالی زاده گفت: در این راستا اقدامات مختلفی از جمله اصلاحات هندسی معابر، نصب المان های ترافیکی همچون بشکه های ترافیکی، استوانه ها، گاردریل، نیوجرسی، تابلوهای اخطاری انتظامی، ضربه گیر، مینی نیوجرسی، کاشن، نصب نرده و … در منطقه ۴ اجرا و ایمنی رانندگان و عابران پیاده ارتقا یافته است.

شهردار منطقه ۴ افزود: در ادامه این عملیات ۲۱۶ سرپناه ایستگاه اتوبوس و بی آرتی سطح منطقه در نواحی ۹ گانه با تعویض شیشه، نصب پلی کربنات سقف، بهسازی روشنایی و نصب بنر نقشه تعمیر و تجهیز شدند.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: احداث فاز ١ كنار گذر بزرگراه شهيد سليماني حدفاصل بزرگراه باقري تا خيابان رشيد در مرحله اجراي آسفالت، مسقف سازي پايانه رسالت به وسعت ٤٨٠٠ متر مربع در مرحله تكميل سازه سبك سقف قسمت شرقي پايانه, احداث باند كندرو بزرگراه شهيد بابايي حدفاصل آزاد راه تا ورودي جايگاه بنزين تلو به طول ١٢٠٠ متر و در مرحله آسفالت، مسقف سازي پايانه افق به وسعت ٩٠٠ متر مربع و در مرحله تكميل پوشش سقف، اجراي خط كشي محوري و نوسازي معابر سطح منطقه به طول ١،٢٤٨،٠٠٠ متر و احداث و ادامه محور دلاوران در مرحله کار هستند.

شهردار منطقه ۴ در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: مدیریت شهری این منطقه پا به پای تمامی مناطق پایتخت در راه ارتقای امنیت، سلامت و رفاه شهروندان شبانه روز گام برداشته و امید است که اینگونه اقدامات رضایت خداوند و خلق او را سبب شود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.