- نویسنده : khateghtesadi
- ۰۹ تیر ۱۴۰۰
- کد خبر 38483
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش خط اقتصادی ، بنابر اعلام بیمه رازی، معاونت مالی و اداری بیمه رازی در هفتمین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی» گفت : این ارتقای جایگاه ده رتبه ای و تحقق بودجه در صنعت بیمه بی نظیر می باشد.
مهندس عباس نویدی ،با اشاره به چرخش های استراتژیک ابلاغ شده از سوی مدیرعامل و اهمیت نماینده محوری گفت : این معاونت در تعامل کامل با نمایندگان محترم و شبکه فروش می باشد و پرداخت ماهیانه دوبار کارمزد به ایشان از مصادیق این امر است.
وی در پاسخ به سوالی از نمایندگان در حوزه های مالی گفت : پرداختی ها در معاونت مالی حداکثر ظرف سه روز پرداخت می شود و تاخیر در برخی پرداختی ها به علت کامل نبودن پرونده ها بوده است.
مهندس عباس نویدی معاون مالی و اداری بیمه رازی در هفتمین جلسه پاسخگویی بیمه رازی که با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد ، افزود : با نگاه ویژه مدیرعامل بیمه رازی ، نمایندگانی که به هر دلیلی صدورشان بسته شده یا کارمزدشان بلوکه شده با ارائه درخواست ، در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلشان اقدام خواهد شد.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد، مدیر روابط عمومی و بین الملل به مهندس نویدی معاونت محترم مالی و اداری بیمه رازی اهدا گردید.
جلسات پاسخگویی بیمه رازی هر سه شنبه، به صورت آنلاین و از طریق اینستاگرام بیمه رازی برگزار می گردد.
اولین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی » ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ و با حضور دکتر جباری، مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد.
https://khateghtesadi.ir/?p=38483