×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ قدرت‌اله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به ضرورت شناسائی و اولویت بندی مشاغل و اصناف مزاحم شهری و ساماندهی آنها گفت: ساماندهی اصناف مزاحم و تجمیع آنها در یک محل مشخص از نظر زیست محیطی، بهداشت و سلامت و مبلمان شهری تاثیرات مثبتی دارد.

💭محمدی با بیان اینکه فراهم آوردن شرایط برای انتقال اصناف و مشاغل به خارج از شهر تهران ضروری است افزود: ایجاد فضا در شهرکهای صنعتی اطراف تهران از راهکارهای مناسبی است که با همکاری سازمان های مربوطه امکان پذیر می شود.

💭جعفر شربیانی عضو شورای شهر و رئیس شورای شهرستان ری گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم با همکاری و هماهنگی دستگاه های بخشی و فرابخشی امکان پذیر است و شورای شهرستان برای این امر خطیر همکاری لازم را انجام می دهد.

💭محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به پتانسیل های این منطقه گفت: مکان های خاصی در این منطقه به ویژه در حریم موجود است که می توان برای ساماندهی اصناف مزاحم از آنها استفاده شود .

💭او ادامه داد: ساماندهی مشاغل مزاحم از جمله اوراق فروشی ها، مراکز تفکیک غیرمجاز پسماند، تعمیرگاه های خودرو و گاراژهای عمومی در محدوده این منطقه که موجب بروز مزاحمت برای ساکنان و همچنین آلودگی زیست محیطی می شوند ضروری است.

💭شهردار منطقه با اشاره به بازدید به عمل آمده از تعدادی از مراکز مشاغل مزاحم در محدوده ناحیه ۴ تاکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و ارتقاء کیفیت زیست محیطی شهر، این مکان ها پتانسیل خوبی برای تبدیل به مراکز تفریحی و فضای سبز دارد.

💭این گزاش حاکی است در ادامه این جلسه به منظور بررسی امکانات موجود برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان از مجموعه ری لند و همچنین بقعه بی بی زبیده بازدید به عمل آمد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.